Centerchef

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du vild med spændende udfordringer og er du drevet af at skabe resultater gennem andre? Så lyder det som om du er den leder vi søger, læs endelig videre her og send din ansøgning! 

Billigblomst Næstved ApS  søger en ny centerchef! Her vil du få det daglige driftsansvar og fungere som rollemodel for dine medarbejdere. 

Billigblomst har siden vores start i 2009 været på en udviklings- og vækst rejse og er i dag en af Danmarks hurtigst voksende detailkæder. Vores 10. center åbnede vi i Holbæk i marts i 2023. Og det går stærkt! Vi har i november 2023, lanceret vores City koncept med første City butik i KBH og til september åbner vores 11. plantecenter op i Fredericia. Skynd dig at skrive en ansøgning og kom med på vores vækstrejse! 

 

Vi tilbyder:

Du bliver en del af en sund og tryg arbejdsplads med en fri omgangstone, hvor faglighed og trivsel står højt på agendaen. Vores organisationsstruktur er flad og der er ikke langt fra ide til handling. Medarbejderne er vores vigtigste ressource, og et af kardinalpunkterne hos Billigblomst er, at det skal være sjovt at gå på arbejde, også når det går stærkt.

Derudover kan du nyde godt af:

  • Personale rabat på 24% på alt i plantecenteret
  • Stærkt samarbejde i plantecenteret og på tværs af organisationen
  • En attraktiv lønpakke samt bonusaftale
  • Gode arbejds- og ansættelsesvilkår, som fx pension og sundhedsordning 
  • Ansvaret for et plantecenter og derfor mulighed for at sætte dit præg på centeret og kulturen

I din hverdag kan du forvente:

  • At tage det fulde ansvar for plantecenterets drift og KPI’er
  • At gå forrest på gulvet og drive centeret 
  • At motivere, lede og inspirere dine medarbejdere
  • Planlægning, prioritering og opfølgning på de ansattes præstationer samt uddanne og udvikle nye såvel som erfarne medarbejdere
  • At skabe rammerne, så kunderne får en god helhedsoplevelse 
  • At gennemføre en sund økonomisk vagtplan i vores interne medarbejdersystem Timeplan
  • Daglig rutine med kontorarbejde, hvor timeregistrering, fakturaer mm. bliver godkendt
  • At sikre, at medarbejdere og centeret lever op til Billigblomst konceptet

Vores ønskeliste:

Faglige kompetencer

  • Du har gerne 3-5 års erfaring som leder i detail
  • Du har erfaring med at udvikle og lede personale
  • Du er vant til at stå for daglig ledelse og butiksdrift
  • Du har gerne kendskab til plantebranchen 

Personlige kompetencer

  • Du er energisk, struktureret og resultatorienteret
  • Du kan skabe motivation og nå fastsatte mål (KPI’er)
  • Du formår at skabe sammenhold – og have dine medarbejdere med dig

Du bestræber dig hver dag på at give medarbejderne og kunderne en god oplevelse i plantecenteret, og gør det enkelt for kunderne at handle i vores Billigblomst plantecentre. Da vi har åbent alle årets dage, på nær d. 1. januar, indebærer det arbejde i weekender og på helligdage.

Hvis du kan se dig selv i denne stilling, så send endelig en ansøgning via. nedenstående link. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores HR Chef Sara Aaglund Panduro på tlf. +45 31322789 Vi ser frem til at modtage din ansøgning, vi kigger dem løbende igennem, så søg i dag eller senest 31-05-2024 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Næstved Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Billigblomst, Gartnervej, 1, 4684 Holmegaard

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6030748

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet