BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
32 timers støtteperson til team for ung kvinde
Konsulenthuset K.R.A.M. søger en dygtig og empatisk fagperson til indsats for kvinde på 22 år, pr. 1. november 2023. Arbejdet består i støtte til daglige gøremål i en bred kontekst, bl.a. ADL-træning og indsatser til at styrke og udvikle kvindens livskvalitet og selvstændighed i dagligdagen.
Kvinden som støtten omhandler, er markant udfordret af kognitive forstyrrelser, tilknytningsforstyrrelse og PTSD som primært tilskrives traumatiske oplevelser i første leveår. Hun er meget udfordret i alle sociale miljøer, da hun ikke kan agere naturligt i sociale sammenhænge. Fra det 18. til det 21. år har kvinden boet på 3 enkeltmandstilbud som har medført yderligere udfordringer, hvorefter forældrene har hjemtaget hende. Dette har nu fungeret med succes gennem det seneste halvandet år.
Du er en selvstændig person der kan se dig selv i en alsidig indsats hvor der arbejdes kreativt, empatisk og fokuseret på kvindens trivsel og selvstændiggørelse. Udgangspunktet for arbejdet er i familiens hjem, men med mange aktiviteter og ture ud af huset, sammen med kvnden. Du skal være nærværende og skal kunne håndtere at observere og "mærke" hende, da hun bliver markant dårlig hvis støttepersonen ikke kontinuerligt har fokus på hende i samværet. Hun optræder psykisk skrøbelig men fysisk robust. Hun er grundlæggende meget kærlig og søger meget tæthed i relationen. Hun er stærkt præget af en potentiel forladthedsfølelse og angst for usikkerhed i relationer. Du skal derfor kunne agere stabilt, roligt og tryghedsskabende i relationen.
Du vil, ligesom kvindens forældre (begge fagpersoner) og det øvrige personale, blive ansat i Konsulenthuset K.R.A.M. der koordinerer indsatsen i en professionel ramme. Forældrene varetager dog mange af de koordinerende og vagtbærende funktioner i dagligdagen. Der afholdes et månedligt personalemøde hvor rammer og faglige målsætninger aftales.
Vi søger en fagligt stærk person med følgende personlige og praktiske kvalifikationer:
- Relevant pædagogisk eller sundhedsfaglig uddannelse
- Kærlig og tryghedsskabende som tør bruge sig selv i relationen
- Kan se muligheden for en længerevarende indsats og ikke bare en overgang
- Reflekterende personlighed
- omgængelig og samarbejdende
- Idérig og udviklingsorienteret
- Skal have kørekort samt bil til rådighed
- Kan lide svøning samt at spille spil
- ikke-ryger
Arbejdspladsen er beliggende i Næstved Kommune. Du skal forvente vagt hver anden weekend. Vagterne tilrettelægges som vagter af 6 timers varighed med lejlighedsvise døgnvagter, i et skema der løbende ændres efter kvindens behov og ressourcer. Ansættelsen er på 32 timer ugentligt. I starten vil nogle af timerne blive placeret på søstervirksomhedens bosted i Næstved, men gradvist overgå til hovedindsatsen i takt med at kvinden er klar til det. Løn fastsættes efter uddannelse og kvalifikationer.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte direktør Martin Madsen på tlf. 29701059.
Ansøgning samt CV fremsendes senest 1. september 2023 på mail til administrationsleder Berit Stage på bs@konsulenthuset-kram.dk.
Det forventes at der afholdes jobsamtaer d. 6. september 2023. Ved ansættelse indhentes privat straffeattest samt kopi af kørekort.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=3a0fb55b)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Næstved Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Konsulenthuset KRAM, Hjarnøvej, 4700 Næstved
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=3a0fb55b&action=sendApplication&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5890419